. ,

Wymagania i systemy  oceniania
 Regulamin Gimnazjum

niedziela, 19 czerwca
Wycieczka klas 1A i 1D (Tresna-Żywiec)

Wycieczka do Torunia klasy 1f i 2a

Dnia 6 czerwca 2016r. klasy If, IIa oraz niektórzy uczniowie klasy II e i f wybrali się na trzydniową wycieczkę do Torunia wraz z opiekunami czyli p. Danutą Żarek, p. Agnieszką Woźny, p. Mirosławem Biesiadeckim i p. Marcinem Zawadzkimi Zawadzkim i Biesiadeckim.
Pierwszego dnia po przyjeździe i sprawach organizacyjnych udaliśmy się do Planetarium, Orbitarium i Geodium, gdzie wykonywaliśmy różne ciekawe doświadczenia związane z naszą planetą oraz kosmosem. Następnie powróciliśmy do ośrodka na kolację, po czym ruszyliśmy na Zamek
Krzyżacki. Tam odbyliśmy podróż z pochodniami po ruinach, a potem obejrzeliśmy wspaniały pokaz na murach twierdzy. Zawierał on niesamowite efekty dźwiękowe oraz wizualne. Po pokazie wróciliśmy do ośrodka.
Drugiego dnia po śniadaniu wybraliśmy się do Domu Legend Toruńskich. Tam dowiedzieliśmy się o rozmaitych podaniach dotyczących tego pięknego krzyżackiego miasta. Następnie przeżyliśmy symulację bombardowania w bunkrze nieopodal Wisły. Po tych niezwykłych przeżyciach odbyła się gra miejska. Podczas różnorodnych zadań zdołaliśmy zwiedzić niemal całą zabytkową część Torunia. Później powróciliśmy do ośrodka na obiad, a po nim poszliśmy do Żywego Muzeum Piernika, gdzie mieliśmy możliwość własnoręcznie przygotować lokalny przysmak. Po tej atrakcji w hostelu urządziliśmy ognisko i mecz piłkarski. Na pewno zostaną nam po nich niezapomniane wspomnienia.
Trzeciego dnia rano wybraliśmy się do pobliskiego Muzeum Nowoczesności, w którym dokonywaliśmy przeróżnych doświadczeń związanych z rozmaitymi dziedzinami nauki. Następnie mieliśmy trochę czasu na toruńskim rynku. Po zbiórce ruszyliśmy w drogę powrotną do Rzeszowa.
Wycieczkę kwalifikuję jako udaną i mam nadzieję, że uczestnicy podzielą moje skromne zdanie. Foto
                                          Relację opracowała: Urszula Lotczyk kl. 1f

niedziela, 19 czerwca
Spływ kajakowy dziką rzeką Szkło i Sanem

W dniach 3-6 czerwca członkowie naszego szkolnego koła PTTK pod opieką Pani Danusi Żarek wzięli udział w Spływie Kajakowym dziką i malowniczą rzeką SZKŁO od wschodniej granicy do Sanu. W czasie 3-dniowego spływu przepłyneli 58 kilometrów i zwiedzili: lotnisko szybowcowe Laszkach,  pałac i park hr. Zamojskich Wysocku, słynne dęby Króla Jana III Sobieskiego, oraz średniowieczny gród Jarosław.foto

sobota, 18 czerwca
Narodowy Dzień Pamięci
Ofiar Niemieckich Nazistowskich Obozów Koncentracyjnych

W obchodach tego szczególnego dnia naszą szkołę reprezentował Poczet Sztandarowy oraz reprezentacja uczniów pod opieką Pani Marioli Potery.

piątek, 17 czerwca
Projekt: Gimnazjum nr 8 - przedsiębiorcza szkoła
"Dziewczyny Górą" w Turnieju Cashflow

W środę odbyło się uroczyste podsumowanie projektu "Gimnazjum nr 8 - przedsiębiorcza szkoła" oraz wręczenie nagród dla laureatów Szkolnego Turnieju Cashflow.
Pierwsze miejsce zdobył zespół w składzie:
Oliwia Kocój, Ewelina Nowak, Wiktoria Skiba, Patrycja Borowiec, Barbara Lech, Julia Baran
Drugie miejsce:
Aniela Kisała, Karolina Lewicka, Jesica Zawiło, Paula Kamińska, Zuzanna Różycka, Weronika Siorek
Na zwycięzców czekały bardzo atrakcyjne nagrody w postaci tabletów ufundowanych przez Narodowy Bank Polski. Gratulujemy!
A jak wyglądały zmagania turniejowe możecie zobaczyć na filmie...

poniedziałek, 13 czerwca

Niech żyje bal!
Prześliczne dziewczyny w wystrzałowych kreacjach, chłopaki w dobrze skrojonych garniturach - znak to, że na komers przyszedł czas! W poniedziałkowy wieczór uczniowie klas trzecich i nauczyciele świetnie bawili się na balu zorganizowanym przez rodziców w salach Hotelu Rzeszów.
Pierwsza porcja zdjęć już jest :)  foto
Wszystkie zdjęcia w najlepszej jakości będą dostępne na komputerze w bibliotece szkolnej
Druga galeria zdjęć - foto

Trzecia galeria zdjęć - foto

PRZEJDŹ DO STRONY:
  96 95  94  93  92  91  90  89
88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51 50 49 48 47 46 45 44 43 42 41 40 39 38 37 36 35 34 33 32 31 30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0